روغن زیتون آذرند
خانه / روغن زیتون / مرکز فروش روغن زیتون

مرکز فروش روغن زیتون

یکی از بهترین روغن های مصرفی روغن زیتون است .نقش روغن مصرفی بسیار حائز اهمیت است زیرا باعث جلوگیری از ابتلا بسیار از بیماری ها خواهد شد .
آداب صحیح غذا خوردن و انتخاب بهترین مواد و محصولات از جمله روغن به ما کمک می کند که قدم های بسیار موثری در بهبود زندگی و افزایش طول عمر داشته باشیم.

خواص روغن زیتون

  • روغن.زیتون نرم کننده و صفرا بر است
  • روغن.زیتون دفع کننده سنگ کیسه صفرا است
  • روغن.زیتون برای رفع سرفه های خشک مفید است
  • این روغن برای رفع خشکی لثه مناسب است

روغن زیتون

بهترین روغن زیتون

روغن.زیتون یکی از پر طرف دارترین روغن های گیاهی است که حاوی مقادیر زیادی اسید چرب امکا9 است که طعم خوبی دارد و برای سلامت بدن مقفید است .
کارشناسان غذا و دارو بهترین روغن را با استفاده از روش مکانیکی تایید می کنند و هیچ گونه عمل آوری شیمیایی یا مخلوط با سایر روغن ها انجام نشده باشد .

انواع روغن زیتون

  • روغن بکر
    روغن بکر روغنی است ، که توسط روشهای مکانیکی و بدون استفاده از حلال و مواد شیمایی جدا می شود. از نظر کیفیت این نوع روغن  فرابکر ، بکر و معمولی موجود است .
  • روغن تصفیه شده
    روغن بکر پس از طی مراحل تصفیه ، طعم و بوی خاص آن جدا می شود . و مصارف آن در سالاد ، پخت و پز و سرخ کردن ها قابل استفاده است .
  • روغن تفاله زیتون

این روغن از تفاله حاصل از روغن کشی توسط حلالهای شیمیایی استخراج شده و به دلیل کیفیت پایین معمولا پس از تصفیه به مصارف بهداشتی و آرایشی میرد.

 

روغن گیری زیتون به روش سنتی

در قدیم برای گرفتن روغن ، میوه زیتون را با ضربه زدن به درخت زیتون روی یک پارچه جمع آوری می کردند سپس آسیاب کرده و حرارت می دادند تا روغن پس دهد .

کالری روغن زیتون

بدون کالری نیست و یک قاشق سوپ خوری روغن ، 124 کالری دارد و تقریبا تمام این کالری از چربی است .

نگهداری روغن زیتون

نگهداری آن اصول خودش را دارد.روغن در معرض نور و حرارت به کیفیت ، طعم و ماندگاری آن آسیب می رساند .

روغن زیتون

فروش روغن زیتون

مرکز خرید و فروش.روغن زیتون با کیفیت در تمام نقاط کشورمان آماده خدمات مصارف و علافه مندان هستند و شما می توانید به صورت اینترنتی هم خریداری کنید .

جهت خرید و فروش این محصول میتوانید با ما در ارتباط باشید:
هانیه صباغی
راه های ارتباطی:
شماره موبایل: 09151860945
پست الکترونیکی: h.sabaghi11@gmail.com

مطلب پیشنهادی

بازار فروش روغن زیتون ارزان

امروزه استفاده از انواع  روغن به خصوص روغن زیتون در اکثر مناطق دنیا زیاد شده است. روغن زیتون نیز انواع گوناگونی دارد مثل روغن زیتون ارگانیک، روغن زیتون اصل

دیدگاهتان را بنویسید

بازرگانی آذرند