روغن زیتون آذرند
خانه / روغن زیتون / بزرگترین کارخانه روغن زیتون ناب در ایران

بزرگترین کارخانه روغن زیتون ناب در ایران

بزرگترین کارخانه روغن زیتون ناب در ایران توانسته مر غوب ترین و بهترین روغن زیتون را تولید و روانه بازارهای مختلف کند. این محصول به دلیل ویژگی های منحصر به فردی که دارد توانسته مشتریان زیادی را در تمام دنیا به خود جذب کند. تولید روغن زیتون ناب در ایران توسط تولید کنندگان مختلفی انجام می شود و آن ها سعی کرده اند این محصول را با زیتون مرغوب و بدون مواد افزودنی تولید و بدست مشتریان برسانند. 

بزرگترین کارخانه روغن زیتون ناب در ایران

روغن زیتون ناب چیست؟

روغن زیتون ناب چیست؟روغن زیتون ناب بویی شبیه به علف تازه، سیب و گوجه فرنگی دارد و رنگ آن زرد یا زرد مایل به سبز است. روغن زیتون ناب باید فقط فقط از میوه زیتون تولید شده باشد و در آن هیچ گونه مواد اضافی استفاده نشده باشد. برای تشخیص روغن زیتون اصل و بکر باید یک قاشق روغن را بخوریم و اگر بعد احساس تلخی، تندی و تیزی در گلو کرده ایم این روغن ارگانیک می باشد. ولی این مزه تلخ دهان به سرعت از بین می رود و دهان شما مزه ایی خوب پیدا می کند انگار که بهترین و خوشمزه ترین غذای دنیا را خورده اید.

انواع روغن زیتون در بازار ایران

انواع روغن زیتون در بازار ایرانانواع روغن زیتون در بازار ایران شامل گزینه های زیر می شود:

  • روغن زیتون خالص یا بکر: روغن زیتون بکر روغنی است که توسط روش های مکانیکی و بدون استفاده از حلال و مواد شیمیایی از میوه زیتون تهیه شده باشد. این نوع روغن از مرغوب ترین روغن های زیتون می باشد و خواص بی شمار و ارزشمندی دارد. این روغن چون پلی فنلها زیادی دارد مزه ایی تلخ و تندی دارد این روغن بوی تازه می دهد و هر گونه طعم و بوی نامطلوبی نشانه بی کیفیت بودن محصول است.
  • روغن زیتون فوق بکر: این نوع روغن بی نظیر و بسیار عالی می باشد و از طریق پرس کردن میوه های زیتون تهیه می شود.
  • روغن تصفیه شده : روغن بکر در طی مراحلی تصفیه می شود و بوی آن را از بین می برند این روغن خواص همان روغن بکر را دارد و برای سالاد، پخت و پز‌، سرخ کردن مواد غذایی استفاده می شود.
  • روغن تفاله زیتون: این روغن از روغن کشی مرحله اول که توسط مواد شیمیایی خارج شده تهیه می شود این نوع روغن برای مصارف بهداشتی و آرایشی استفاده می شود روغن هایی که بوی کهنگی و ماندگی می دهند از این دست روغن ها هستند. 
  • روغن مخصوص چراغ: این روغن برای سوخت استفاده می شود و برای آشپزی به هیچ عنوان نباید از آن استفاده کرد.

قیمت خرید و فروش روغن زیتون ناب

قیمت خرید و فروش روغن زیتون نابقیمت خرید و فروش روغن زیتون ناب با توجه به نوع برند، بسته بندی و کشش محصول متغیر می باشد. خواص روغن زیتون برای سلامتی بدن شامل موارد زیر می شود:

  • روغن زیتون سلامت شریان ها را تامین می کند.
  • این روغن مانع آسیب رساندن رادیکال های آزاد به قلب و عروق می شود.
  • این روغن از مسموم و اکسیده شدن کلسترول جلوگیری می کند.
  • این محصول برای تنظیم قند خون مفید می باشد.
  • این روغن مانع تنگ شدن شریان ها می شود.
  • برای درمان خون ریزی لثه مفید می باشد.
  • برای درمان دردهای روماتیسمی مفید می باشد.
  • آنتی اکسیدان این روغن از ایجاد سرطان های پستان در زنان، سرطان روده و سرطان پوست جلوگیری می کند.
  • این روغن برای دستگاه گوارش مفید است و می تواند یبوست را از بین ببرد.
  • مصرف این روغن سبب می شود فرآیند پیری کند شود.
  • این روغن خاصیت ضد التهابی و ضد میکروبی دارد.

نمایندگی فروش روغن زیتون به قیمت درب کارخانه

نمایندگی فروش روغن زیتون به قیمت درب کارخانهنمایندگی فروش روغن زیتون به قیمت درب کارخانه، این محصول را در بسته های مختلف عرضه می کند. روغن زیتون در مقابل حرارت خراب نمی شود به خاطر همین بهترین روغن برای پخت و پز می باشد. این محصول برای هیچ کسی مضرر نیست و تمام افراد می توانند از این محصول استفاده کنند.

برای خرید روغن زیتون ناب باید به فروشندگان معتبر مراجعه کرد تا از مرغوبیت کالا مطمئن شویم.

لیست تولید کنندگان روغن زیتون ناب در ایران

لیست تولید کنندگان روغن زیتون ناب در ایرانما می توانیم با جستجو در گوگل لیست تولید کنندگان روغن زیتون ناب در ایران را شناسایی کنیم و با برندهای آن ها آشنا شویم تا در هنگام خرید بتوانیم بهترین محصول را تهیه کنیم.

روغن زیتون ناب صادراتی باید از روغن میوه زیتون تهیه شده باشد و هیچ گونه روغن و مواد اضافی دیگری در آن استفاده نشده باشد. روغن زیتون ناب ایرانی به دلیل کیفیت استثنایی که دارد در تمام کشورهای دنیا علاقمندان خاص خود را دارد این محصول علاوه بر کشورهای همسایه به کشورهای اروپایی و آمریکایی هم صادر می شود.

فروش روغن زیتون رودبار

فروش روغن زیتون رودبارفروش روغن زیتون رودبار در بازار توسط فروشندگان مختلفی انجام می شود و ما می توانیم این محصول را از سوپر مارکت های سطح شهر تهیه کنیم. روغن زیتون ناب رودبار را می توان از مراکز پخش و نمایندگی ها تهیه کرد. قبل از خرید این محصول باید با جستجو در اینترنت مارک روغن زیتون ناب را پیدا کنیم تا در هنگام خرید با اطمینان بیشتری محصول را تهیه کنیم.

خرید اینترنتی روغن زیتون ارزان

خرید اینترنتی روغن زیتون ارزانبرای خرید اینترنتی روغن زیتون ارزان و با کیفیت باید به سایت های معتبر که محصول را مستقیم و بدون واسطه عرضه می کنند مراجعه کرد.

روغن زیتون برای سلامتی انسان بسیار مفید است این محصول در قرن های متمادی مود استفاده قرار می گرفته و پزشکان مدرن امروزی هم به مصرف این محصول تاکید فراوان کرده اند. با پیشرفت دانش بشری هر روز خاصیت های جدیدی از این محصول کشف می شود و روز به روز به خواص آن اضافه می شود. این روغن علاوه بر آشپزی و پخت و پز برای محصولات آرایشی و بهداشتی، صابون ها، مکمل های دارویی هم مورد استفاده قرار می گیرد.

مصرف دو قاشق غذا خوری روغن زیتون می تواند از بیماری های قلبی جلوگیری کند. این محصول دارای اسیدهای چرب تک غیر اشباع است که می تواند برای سلامتی انسان مفید باشد.

به خاطر گران بودن روغن زیتون این محصول در بسته های کوچکی در بازار یافت می شود تا افراد بتوانند آن را خریداری کنند و از مزیت های شگفت انگیز این روغن بهره مند شوند. 

امروزه برندهای مختلفی از روغن زیتون در بازار یافت می شود و ما باید قبل از خرید در مورد برندهای صاحب نام تحقیق کنیم تا بتوانیم محصولی اصل را خرید کنیم قیمت بالایی این محصول باعث شده برخی از افراد سود جو این روغن را با روغن های نامرغوب ترکیب کنند و به عنوان روغن زیتون اصل به مشتری عرضه کنند به همین دلیل برای خرید این محصول باید به مکان های معتبر مراجعه کرد.

جهت خرید و فروش این محصول میتوانید با ما در ارتباط باشید:
هانیه صباغی
راه های ارتباطی:
شماره موبایل: 09151860945
پست الکترونیکی: h.sabaghi11@gmail.com

مطلب پیشنهادی

بازار فروش روغن زیتون ارزان

امروزه استفاده از انواع  روغن به خصوص روغن زیتون در اکثر مناطق دنیا زیاد شده است. روغن زیتون نیز انواع گوناگونی دارد مثل روغن زیتون ارگانیک، روغن زیتون اصل

دیدگاهتان را بنویسید

بازرگانی آذرند