روغن زیتون آذرند
خانه / روغن زیتون / خرید روغن زیتون فوق بکر ایرانی

خرید روغن زیتون فوق بکر ایرانی

شاید برای شما هم سوال شده باشد که روغن زیتون فوق بکر چیست؟ این نوع روغن، تصفیه نشده و با کیفیت ترین نوع روغن زیتون است، به خاطر روش استخراج آن طعم زیتون کامل در آن حس می شود. این محصول در داخل کشور توسط کارخانه های تولید روغن زیتون تولید شده و برای فروش به سراسر کشور ارسال می شود. برای خرید روغن زیتون فوق بکر ایرانی می توان به صورت اینترنتی و با حضوری از این نمایندگی ها و مراکز اقدام به خرید کرد. هنگام خرید این محصول می توان به صورت عمده اقدام به خرید کرد تا بتوان بهترین نوع این محصول را مقدار زیاد و هزینه کم خریداری نمود.

خرید روغن زیتون فوق بکر ایرانی

قیمت روغن زیتون فوق بکر صادراتی در بازار 98

قیمت روغن زیتون فوق بکر صادراتی در بازار 98روش استخراج این روغن به گونه ای است که طعم بسیار خوبی دارد و نسبت به دیگر روغن ها اولئیک اسید کمتری دارد، این روغن بکر طعم و عطر بسیار خوبی دارد.

کارخانه های تولیدی در داخل کشور برای جلب رضایت بیشتر مشتری در تلاش هستد تا بتوانند بهترین نوع این محصول را تولید کرده و به بازار عرضه کنند.

همین کیفیت و قیمت خوب محصول باعث شده است که نه تنها به بازار های داخل کشور بلکه به خارج از کشور نیز ارسال شود.

قیمت روغن زیتون فوق بکر صادراتی در بازار ۹۸ را می توان با مراجعه با سایت های اینترنتی و یا پرس و جو از افراد بازاری دریافت نمود.

در این شرکت های داخلی و خارجی بعد از تولید روغن زیتون فوق بکر در کیفیت
های عالی آن ها را برای فروش به فروشگاه ها و مراکز فروش در بازار ارسال می
کنند و آن ها محصولات را با همان قیمت کارخانه آن را به مشتری عرضه می
کنند.

برای صادرات این محصول ابتدا به نهاد مربوطه در کشور مراجعه کرده و تمام کارهای لازم را انجام دهید تا در هنگام صادرات این محصولات از بروز هر گونه مشکل جلوگیری شود.

تولید روغن زیتون فوق بکر در تهران

تولید روغن زیتون فوق بکر در تهرانکارخانه های تولیدی برای تولید این روغن بدون هیچ روش شیمیایی زبتون را طوری استخراج می. کنند که طعم و عطر زیتون در خود روغن وجود دارذد و کامل حس می شود.

در تهران شرکت های تولیدی بسیار زیادی وجود دارند که موفق به تولید انواع روغن زیتون شده اند و سپس بعد از تولید آن ها را برای فروش به بازار های داخل و خارج از کشور ارسال می کنند.

در اینجا به انواع روغن زیتون اشاره می کنیم و توضیحات مختصری درباره آن ها داده می شود.

  • روغن زیتون فوق بکر: این روغن به گونه ای استخراج می شود که در آن طعم واقعی زیتون را به راحتی می توان حس کرد، اولئیک اسید آن خیلی کم است و از حرارت و مواد شیمیایی برای تولید آن استخراج می شود.
  • روغن زیتون بکر: مراحل تولید این نوع روغن هم مانند روغن زیتون فوق بکر است که طعم واقعی زیتون در آن به طور واضح احساس می شود ولی تفاوتی که با روغن فوق بکر دارد این است که درصد اولئیک اسید در آن به نسبت بیشتر است.
  • روغن زیتون معمولی: اما برای تولید این روغن از حرارت و گرما و مواد شیمیایی استفاده می شود و رنگ آن به نسبت روشن است، در این روغن درصد اولئیک اسید به نسبت زیادتر از بقیه روغن هاست.

لیست و اسامی این شرکت های تولیدی در تهران را می توان با جست و جو از سایت های اینترنتی مربوط به این زمینه به دست آورد.

ویژگی های روغن زیتون فوق بکر صادراتی

ویژگی های روغن زیتون فوق بکر صادراتیهنگام خریداز روغن زیتون فوق بکر یک لیتری بهتر است که به ویژگی های این نوع روغن تسلط کامل داشته باشید تا به راحتی بتوانید یک روغن با کیفیت خریداری نمایید.

در این جا به چند نوع از ویژگی های روغن زیتون فوق بکر صادراتی که باعث شده است این محصول به کشور های دیگر صادر شود و توجه مشتریان زیادی را جلب کند اشاره می کنیم.

  • این نوع روغن به دلیل وجود چربی ها و ویتامین های زیادی که در آن وجود دارد برای درمان بیماری های قلبی بسیار مناسب است.
  • درصد اولئیک اسید(چربی غیر اشباع) در آن به نسبت بقیه روغن ها بسیار کمتر است.
  • طعم و عطر بسیار خاصی دارد.
  • رنگ آن سبز روشن است.
  • و همچنین در هنگام تولید از مواد شیمیایی و حرارت استفاده نمی شود.

این محصول صادراتی به دلیل کیفیت بالا و همچنین قیمت مناسب آن توانسته در بازار های بین المللی به رقابت با دیگر شرکت های تولیدی بپردازد.

بهترین روغن زیتون فوق بکر ایرانی و خارجی کدام است؟

بهترین روغن زیتون فوق بکر ایرانی و خارجی کدام است؟کارخانه های تولید روغن زیتون فوق بکر خارجی و ایرانی در تلاش هستند تا بتوانند بهترین نوع این محصول را کیفیت های بسیار عالی و قیمت های مناسب تولید کنند.

اکثر این کارخانه از بهترین نوع زیتون برای تولید روغن استفاده می کنند و همچنین زیر نظر بهترین متخصصان و در بهداشت کامل این محصولات تولید می شود.

بعد از تولید برای فروش بیشتر محصول آن ها را به نمایندگی های خود در داخل و خارج از کشور های خود ارسال می کنند تا بتوانند نظر مشتریان زیادی را جلب کنند.

برای تشخیص بهترین نوع روغن زیتون فوق بکر ایرانی و خارجی بهتر است که به ویژگی ها و مزایای این نوع محصول توجه کنند.

از جمله این ویژگی های مفید می توان به درصد کم چربی غیر اشباع، ویتامین های زیاد، استفاده نکردن از مواد شیمیایی برای تولید اشاره کرد.

خریداران روغن زیتون فوق بکر در بازار چه کسانی هستند؟

خریداران روغن زیتون فوق بکر در بازار چه کسانی هستند؟

خریداران این نوع محصول در بازار معمولا افرادی هستند که بسیار به سلامتی خود توجه می کنند. در این بازار ها خریدار برای انتخاب روغن زیتون می توانند به روش های مختلفی خرید خود را انجام دهند.

خرید اینترنتی؛ تنها با یک وسیله هوشمند می توان به این سایت ها مراجعه کرد و تمام ویژگی های محصول را مشاهده کرده و بعد از انتخاب آن اقدام به خرید کرد.

خرید به صورت حضوری؛ یا اینکه به بازار مراجعه کرده و بعد از مشاهده تمام محصولات مشابه، آن را انتخاب کرده و با پرداخت مبلغ خود خود را انجام دهید.

خریداران می توانند به صورت عمده اقدام به خرید کنند، چون این روش خرید باعث می شود که بتوان حجم زیادی از محصول را با کیفیت عالی و هزینه کم خریداری نمود و همچنین در زمان هم صرفه جویی کرد.

نکته ی قابل ذکر این است که کسانی که حجم زیادی از محصول را خریداری می کنند هنگام خرید حتما از معتبر بودن برند تولیدی و تاریخ انقضای محصول مطمئن شوید تا مشکلی پیش نیاید و بتوانید کل محصول خریداری شده را مصرف کنید.

جهت خرید و فروش این محصول میتوانید با ما در ارتباط باشید:
هانیه صباغی
راه های ارتباطی:
شماره موبایل: 09151860945
پست الکترونیکی: h.sabaghi11@gmail.com

مطلب پیشنهادی

بازار فروش روغن زیتون ارزان

امروزه استفاده از انواع  روغن به خصوص روغن زیتون در اکثر مناطق دنیا زیاد شده است. روغن زیتون نیز انواع گوناگونی دارد مثل روغن زیتون ارگانیک، روغن زیتون اصل

دیدگاهتان را بنویسید

بازرگانی آذرند