روغن زیتون آذرند
خانه / زیتون پرورده آیتونا / قطب فروش زیتون پروده آیتونا

قطب فروش زیتون پروده آیتونا

زیتون پرورده آیتونا زیتون پروده آیتونا اتوماتیک تولید شده است. و در بسته بندی های بسیار متنوع و زیبا به بازار عرضه میشود.

زیتون پرورده آیتونا محصولی است که از زیتون های تازه و درجه یک و با کمک دستگاههای تمام اتوماتیک تولید شده است. و در بسته بندی های بسیار متنوع و زیبا به بازار عرضه میشود.
زیتون پرورده یک چاشنی بسیار خوشمزه است که اکثر مردم تمایل دارند آن را درکنار غذای خود داشته باشند و از طعم وخاصیت بی نظیر آن بهره مند شوند.

زیتون پروده آیتونا

قطب فروش زیتون پرورده

شهرستان طارم یا همان هندوستان ایران به دلیل آب و هوای مناسب دارای باغ های زیتون زیادی است.طارم و گیلان بیشتر از نود درصد نیاز زیتون کشور را تأمین میکنند.
زیتون پرورده آیتونا نیز یکی از محصولات تین شهر است ومسافران زیادی که به این شهر سفر میکنند از این محصول خوشمزه به عنوان سوغات خریداری میکنند.
شرکت زیتون پروده آیتونا برای رفاه حال مشتریان خود اقدام به تولید زیتون پرورده در وزن ها وبسته بندی های متنوع کرده است.
این بسته بندی ها عبارتند از:

  • حلب های 14کیلویی
  • حلب های 8کیلویی
  • قوطی های 1کیلویی
  • بسته های 250گرمی
  • بسته های 75گرمی

که این بسته بندیها کاملا بهداشتی ودارای نشان استاندارد هستند.

زیتون پروده آیتونا

محل عرضه زیتون پرورده آیتونا

از آنجایی که زیتون پرورده محصولی است که مورد پسند همگان است وتقریبا همه مردم تمایل به استفاده از این محصول را دارند،کارخانه جات و کارگاههای تولید کننده زیتون پرورده اقدام به توزیع این فراورده پرخاصیت در سراسر کشور نموده اند.به همین علت تقریبا در تمام فروشگاههای زنجیره ای،سوپر مارکت ها و حتی مغازه های کوچک عرضه مایحتاج ضروری مردم میتوان زیتون پرورده را پیدا کرد.
در شهرهای شمالی وجاهایی که خود قطب تولید زیتون وفراورده های آن هستند میتوان زیتون پرورده را در بازارهای روز و یا هفتگی به راحتی خریداری نمود.

زیتون پروده آیتونا

نمایندگی های زیتون پرورده آیتونا

زیتون پرورده آیتونا به منظور رفاه حال مصرف کنندگان اقدام به اخذ نمایندگی فعال در سراسر کشور نموده است.
وجود این نمایندگی ها در شهر های مختلف باعث دسترسی سریعتر وراحتتر مردم به محصول مورد نظر خود میشود.از ظریق این نمایندگی ها متوانید فراورده مدّ نظر را هم به صورت عمده وهم به صورت جزیی باکمترین قیمت وبدون دخالت واسطه تهیه کنید.
همچنین سایت های زیادی اقدام به عرضه زیتون پروده آیتونا در بسته بندی های متنوع نموده است. خرید از این فروشکاههای آنلاین و مجازی باصرفه جویی در وقت و هزینه و همچنین دسترسی آسان میشود.

جهت خرید و فروش این محصول میتوانید با ما در ارتباط باشید:
هانیه صباغی
راه های ارتباطی:
شماره موبایل: 09151860945
پست الکترونیکی: h.sabaghi11@gmail.com
بازرگانی آذرند