روغن زیتون آذرند
خانه / روغن زیتون فرابکر / قیمت روغن زیتون فرابکر ایرانی به صورت عمده

قیمت روغن زیتون فرابکر ایرانی به صورت عمده

قیمت روغن زیتون فرابکر ایرانی با کیفیت خوب و مرغوب معمولا بالاتر از دیگر انواع روغن زیتون می باشد. اما سفارش و خرید آن به صورت عمده از مجموعه معتبر بازار روغن زیتون ایران می تواند تاثیر بسزایی در کاهش قیمت روغن زیتون فرابکر ایرانی داشته باشد.

زیتون برای رسیدن به رنگ بنفش( سیاه) پنج مرحله را طی می کند. ابتدا سبز تیره است بعد سبز کم رنگ، زرد پررنگ، زرد کم رنگ و در نهایت بنفش می شود. در طی این مراحل با گذشت زمان آب درون سلول های گیاهی زیتون کم کم جای خود را به روغن می دهد و به همین دلیل درصد روغن زیتون سیاه یا بنفش از زیتون سبز بیشتر است.

روغن زیتون فرابکر یکی از بهترین انواع روغن زیتون است که به خاطر شرایط فرآوری و استحصال و کیفیت بسیار بالا، نسبت به دیگر انواع روغن زیتون با قیمت بالاتری عرضه می شود.

شاید عده زیادی از مصرف کنندگان  روغن زیتون اصل یا فرابکر را به خوبی نشناسند و از خصوصیات بی نظیر آن آگاهی نداشته باشند. بنابراین بهتر است ابتدا به این مطلب مهم بپردازیم.

 

روغن زیتون فرابکر چیست؟

 

روغن زیتون نرم کننده و صفرابر است. سبب کاهش فشار خون و بهبود عملکرد قلب می شود. باعث کاهش کلسترول بد خون و افزایش چربی مفید خون می شود. برای پیشگیری از سرطان و بیماری های قلبی نیز بسیار مفید است.

 

خواص روغن زیتون

 

قیمت روغن زیتون فرابکر ایرانی

 

اگر می خواهید از قیمت روغن زیتون فرابکر ایرانی اطلاع داشته باشید و آن را به صورت عمده تهیه نمایید می توانید از طریق همین سایت با کارشناس و مشاور فروش ارتباط برقرار کرده و سفارش خود را ثبت نمایید.

منبع: سایت روغن زیتون

جهت خرید و فروش این محصول میتوانید با ما در ارتباط باشید:
هانیه صباغی
راه های ارتباطی:
شماره موبایل: 09151860945
پست الکترونیکی: h.sabaghi11@gmail.com

مطلب پیشنهادی

فروش روغن زیتون فرابکر

فروش روغن زیتون فرابکر ایرانی باکیفیت

فروش روغن زیتون فرابکر ایرانی باکیفیت عالی از نمایندگی های فعال در سراسر ایران انجام …

بازرگانی آذرند