روغن زیتون آذرند
خانه / زیتون روغنی / پخش عمده زیتون روغنی اصل طارم

پخش عمده زیتون روغنی اصل طارم

پخش عمده زیتون روغنی در بازار های ایرانی رایج و متداول می باشد. این محصول دانه های زیتون به رنگ سیاه یا بنفش تیره است که با کیفیت بسیار عالی در بازار شهر های مختلف ایران توزیع می گردد.

زیتون گیاهی است با درخت کوچک که دارای برگ های تیز و دوک مانند است. میوه این درخت سبز بوده که دارای مزه ای تلخ می باشد و برای این که قابل خوردن شود باید تلخی آن با آب نمک (زیتون شکسته) و یا سود پرک (زیتون کنسروی یا شور) گرفته شود. این محصول در اغلب مناطق کشور بخصوص در باغات شهرستان طارم کشت می شود و به سبب آب و هوای مناسب این منطقه، رشد این گیاه بسیار عالی می باشد. این شهرستان 45 درصد از نیاز بازار های ایرانی را می تواند بر طرف کند.

گیاه زیتون

انواع زیتون در بازار

زیتون میوه ای بسیار عالی است که با مواد معدنی و ویتامین های بسیار خوب همراه است و به سبب همین موارد در جذب مشتریان موفق وارد عمل شده است. این میوه در انواع و اقسام مختلفی وارد معاملات می شود که در ادامه نمونه های متفاوت آن را که به شرح زیر می باشد بیان می کنیم.

زیتون سبز

زیتون با توجه به این که مزه ای تلخ دارد اما در سر سفره ایرانیان به عنوان چاشنی مورد استفاده قرار می گیرد و می تواند خواص بسیار عالی را وارد بدن انسان کند.

خواص زیتون روغنی

زیتون روغنی یکی از انواع زیتون است که در اثر رسیدن زیتون سبز و تبدیل شدن رنگ آن به سیاه یا بنفش تیره بدست می آید. زیتون روغنی طی فرایند های شیمیایی و مکانیکی تبدیل به روغن می شود. روغن این میوه بسیار با خاصیت است و برای درمان بیماری های زیادی توسط پزشکان تجویز می شود. برخی خواص مفید روغن زیتون فرآوری شده از زیتون روغنی عبارتند از:

  • لطافت و نرمی مو
  • بر طرف کردن چین و چروک صورت
  • بهبود جریان خون
  • نقرس و رماتیسم را درمان می کند
  • تسکین درد مفاصل و استخوان درد
  • بهبود عملکرد قلب و پیشگیری از بیماری های قلبی
  • و…

خواص روغن زیتون

پخش عمده زیتون روغنی

زیتون روغنی نمونه ای از زیتون های بازار است که به خاطر روغن مفیدی که از آن حاصل می شود بسیار مورد توجه کارگاه های روغن گیری قرار می گیرد. پخش عمده زیتون روغنی توسط نمایندگی های پخش در سراسر کشور، سبب رونق بازار این محصول در اواخر پاییز می شود.

منبع: سایت روغن زیتون

جهت خرید و فروش این محصول میتوانید با ما در ارتباط باشید:
هانیه صباغی
راه های ارتباطی:
شماره موبایل: 09151860945
پست الکترونیکی: h.sabaghi11@gmail.com

مطلب پیشنهادی

خریدار زیتون کنسروی

خریدار زیتون کنسروی درجه یک طارم

خریدار زیتون کنسروی طارم می تواند انواع مختلف این محصولات را با کیفیت درجه یک …

بازرگانی آذرند