روغن زیتون آذرند
خانه / روغن زیتون فرابکر / تولید کننده روغن زیتون فرابکر طبیعی

تولید کننده روغن زیتون فرابکر طبیعی

روغن زیتون فرابکر طبیعی مرغوب ترین نوع این محصول به شمار می آید که به آن روغن تصفیه شده نیز گفته می شود و تمام خواص موجود در زیتون را به صورت کامل دارد. تولید کنندگان این نوع از روغن زیتون به صورت طبیعی و بدون استفاده از هیچگونه مواد شیمیایی این روغن را تهیه می کنند به همین دلیل خواص و ارزش غذایی آن بسیار بیشتر از نمونه های دیگر روغن زیتون است.

تولید کننده روغن زیتون فرابکر طبیعی

3 مورد از فواید روغن زیتون فرابکر طبیعی

3 مورد از فواید روغن زیتون فرابکر طبیعی روغن زیتون فرابکر طبیعی به عنوان طبیعی ترین نوع روغن زیتون در بازار شناخته می شود که تحت عنوان روغن زیتون تصفیه نشده نیز شناخه می شود و تمام مواد معدنی ارزشمند که برای سلامت انسان لازم است در این نوع از روغن وجود دارد.

روغن زیتون فرابکر دارای تعداد زیادی اسیدهای چرب اشباع نشده، امگا 3 و انواع ویتامین ها می باشد که باعث کاهش چربی های مضر خون شده و چربی های مفید را نیز افزایش می دهد به همین دلیل مصرف آن برای پیشگیری از بیماری های قلبی و عروقی بسیار مفید است.

علاوه بر حوزه خوراکی، مصرف این روغن برای پوست و مو و ماساژ بدن نیز فواید بسیار زیادی دارد چون سرشار از انواع ویتامین ها به ویژه ویتامین آ و ای می باشد.

ماساژ بدن با روغن زیتون باعث باز شدن رگها و از بین رفتن خستگی بدن می شود که در بسیاری از سالنهای ماساژ این کار انجام می شود.

ماساژ زخم های پوستی با روغن زیتون طبیعی باعث می شود تا به مرور جای زخم و رک از بین برود و پوست ترمیم شود.

تولید کنندگان ارزانترین انواع روغن زیتون

تولید کنندگان ارزانترین انواع روغن زیتون فروش روغن زیتون توسط مراکز اصلی تولید کننده و یا نمایندگی های اصلی عرضه این محصول به شکلهای مختلف انجام می شود که هر کدام از این مراکز از کیفیتهای مختلف روغن زیتون با توجه به نیاز و تقاضایی که در بازار عرضه وجود دارد برای فروش استفاده می کنند.

روغن زیتون خوراکی در سه نوع روغن زیتون معمولی، بکر و فرابکر عرضه می شود که علاوه بر این نمونه ها، محصولات و نمونه های دیگری نیز وجود دارند که حالت غیر خوراکی داشته و بیشتر برای استفاده در تولید محصولات آرایشی و بهداشتی به کار می روند و حالت صنعتی دارند.

روغن زیتون صنعتی تحت عنوان روغن زیتون ارزان توسط تولید کنندگان زیادی در این حوزه عرضه می شوند که بیشترین میزان مصرف آن مورد استفاده شرکتهای تولید کننده محصولات آرایشی و بهداشتی قرار می گیرد.

روغن زیتون صنعتی که برای مصرف در تولید محصولات بهداشتی به کار می رود بیشتر در حجم های عمده و انبوه خریداری می شود که همین امر باعث می شود تا محصول با ارزانترین قیمت ممکن خریداری شود که برای شرکتهای تولید کننده بسیار به صرفه می باشد.

جهت خرید و فروش این محصول میتوانید با ما در ارتباط باشید:
هانیه صباغی
راه های ارتباطی:
شماره موبایل: 09151860945
پست الکترونیکی: h.sabaghi11@gmail.com

مطلب پیشنهادی

خرید روغن زیتون فرابکر

خرید روغن زیتون فرابکر و باکیفیت طارم

خرید روغن زیتون فرابکر و باکیفیت طارم را می توانید از فروشگاه های آنلاین به …

دیدگاهتان را بنویسید

بازرگانی آذرند