روغن زیتون آذرند
خانه / زیتون شور / قیمت زیتون شور فله درجه یک طارم

قیمت زیتون شور فله درجه یک طارم

قیمت زیتون شور فله درجه یک طارم در بازار های ایرانی متفاوت می باشد. این محصولات معمولا بر اساس سطح کیفی که دارند تعیین نرخ می شوند و معمولا در لیست هایی این عوامل مهم تنظیم می گردد.

محصولات طارم محصولاتی بسیار متنوع است که با بهترین درجه کیفی وارد نمایندگی ها می شوند. زیتون طارم 45 درصد از نیاز ایرانیان را بر طرف می کند. نمونه ای از این زیتون ها زیتون شور است که در سر سفره های ما ایرانیان مورد استفاده قرار می گیرد.

زیتون شور

قیمت زیتون شور فله

زیتون شور طارم مانند دیگر نمونه زیتون ها در مراکز فروش با قیمت های متفاوتی به فروش گذاشته می شود. قیمت زیتون شور طارم به عوامل گوناگونی چون رنگ زیتون، اندازه دانه و سطح کیفی آن ها بستگی دارد.

قیمت زیتون شور فله طارم در معاملات متفاوت است که با خرید عمده می توان آن ها را با قیمت ارزان تر تهیه کرد. در لیست زیر قیمت انواع زیتون و روغن زیتون موجود در مجموعه را می توانید مشاهده نمایید.

تاریخ بروز رسانی:97/08/21

https://oliveoils.ir/wp-content/price2/%D9%84%DB%8C%D8%B3%D8%AA%20%D9%82%DB%8C%D9%85%D8%AA/%D9%84%DB%8C%D8%B3%D8%AA%20%D9%82%DB%8C%D9%85%D8%AA1/%D9%84%DB%8C%D8%B3%D8%AA%20%D9%82%DB%8C%D9%85%D8%AA%205.jpg

بدلیل نوسانات قیمت، جهت اطلاع از قیمت روز با کارشناس مجموعه تماس بگیرید.

برند های زیتون شور

زیتون ها بعد از این که توسط کشاورزان جمع آوری می شوند وارد کارخانه های تولیدی زیادی می شوند. زیتون ها در این کارخانه ها به وسیله غلطک ها شسته شده و در مرحله بعد با محلول سود سوزآور یا  Naoh به اصطلاح شیرین می شوند که همان تهیه زیتون شور است. برندهای متعددی در این زمینه در کشور ما وجود دارد که زیتون شور را تولید و در بازارها عرضه می کنند. برخی برندهای عرضه کننده زیتون شور عبارتند از:

  • برند مهراد چاشنی
  • برند یک و یک
  • برند تالو
  • برند آرشیا
  • برند سبز دشت
  • برندخرم
  • برند اتکا
  • برند مهران

زیتون سبز دشت زیتون یک و یک

عرضه زیتون شور فله طارم

زیتون شور طارم در درجه های کیفی مختلفی وارد بازار می شود که مرغوب ترین نوع آن ها زیتون شور درجه یک طارم است. زیتون شور زیتون هایی با طعم عالی هستند که می تواند یک چاشنی بسیار خوب در کنار انواع مختلف غذاها باشد. قیمت زیتون شور طارم درجه یک در معاملات متفاوت است که در بازار  به دو روش عرضه می شود. این دو روش به قرار زیر است:

  • عرضه زیتون به صورت فله
  • عرضه زیتون به صورت بسته بندی

زیتون شور

منبع: سایت روغن زیتون

جهت خرید و فروش این محصول میتوانید با ما در ارتباط باشید:
هانیه صباغی
راه های ارتباطی:
شماره موبایل: 09151860945
پست الکترونیکی: h.sabaghi11@gmail.com

مطلب پیشنهادی

خریدار زیتون کنسروی

خریدار زیتون کنسروی درجه یک طارم

خریدار زیتون کنسروی طارم می تواند انواع مختلف این محصولات را با کیفیت درجه یک …

بازرگانی آذرند