روغن زیتون آذرند
خانه / زیتون پرورده / خرید و فروش بدون واسطه زیتون پرورده

خرید و فروش بدون واسطه زیتون پرورده

خرید و فروش بدون واسطه زیتون پرورده با بهترین کیفیت ممکن، تهیه شده از زیتون خوش طعم باغ های شمال ایران. اصیل ترین زیتون پرورده با مناسب ترین قیمت بازار هم اکنون در دسترس شماست.
زیتون پرورده یکی از خوشمزه ترین و پرطرفدارترین مخلفاتی است که بر سر سفره ایرانیان یافت میشود. علاقه فراوان مردم به این محصول باعث شده است که بازار خرید و فروش آن رونق فراوانی داشته باشد. و از سویی به علت کیفیت و قیمت های متغیر موجود در بازار یکی از دغدغه های مردم پیدا کردن زیتون پرورده با کیفیت و قیمتی مناسب است.

خرید و فروش بدون واسطه زیتون پرورده

زیتون پرورده چیست؟

زیتون پرورده یک چاشنی بسیار خوشمزه و مقوی است که خواص بی شماری دارد و مصرف مداوم آن باعث تقویت سیستم ایمنی و قلب و عروق می شود.
زیتون پرورده از ترکیب زیتون بدون هسته، گردوی آسیاب شده، رب انار، سیر و سبزی های معطر تهیه می شود. بر اساس ذاِئقه های متفاوت می توان آن را ترش، ملس و شیرین تهیه نمود.

خرید و فروش بدون واسطه زیتون پرورده

زیتون پرورده اصل شمال

از آنجایی که بهترین نوع زیتون در باغ های شمال کشور به خصوص شهر رودبار به ثمر می رسد، اصیل ترین زیتون پرورده را می توان در شهرهای شمالی کشور جستجو نمود. این فرآورده به دو صورت تهیه می شود:

  •  زیتون پرورده خانگی
  • زیتون پرورده صنعتی (شرکتی)

نوع خانگی آن در منزل توسط بانوان باسلیقه و هنرمند شمالی آماده می شود و نوع صنعتی آن در کارخانه جات تولید زیتون پروده بصورت مکانیکی و بدون دخالت دست تهیه می شود.

خرید و فروش بدون واسطه زیتون پرورده

خرید و فروش بدون واسطه زیتون پرورده

خرید و فروش بی واسطه زیتون پرورده توسط نمایندگی های فعال این محصول پر فروش در سراسر کشور انجام می شود. ما مفتخریم که با تهیه و توزیع بدون واسطه این محصول در هر کجای ایران منتظر تماس شما مشتریان عزیز و گرامی هستیم.
از آنجایی که ما زیتون پرورده را در طعم های مختلف آن بدون واسطه تهیه می کنیم، ارائه محصولی با کیفیت، درجه یک و با نازلترین قیمت را برای شما تضمین خواهیم نمود.

جهت خرید و فروش این محصول میتوانید با ما در ارتباط باشید:
هانیه صباغی
راه های ارتباطی:
شماره موبایل: 09151860945
پست الکترونیکی: h.sabaghi11@gmail.com

مطلب پیشنهادی

پخش و فروش عمده زیتون پرورده

فروش عمده زیتون پرورده با توجه به افزایش طرفداران آن هر روزه بیشتر می شود. …

بازرگانی آذرند